Szkolenie trzygodzinne
Część teoretyczna 1 godzina zajęć:
- pozycja za kierownicą,
- sposób zapinania pasów,
- operowanie kołem kierownicy – skręty,
- pojęcia nadsterowności i podsterowności,
- omówienie zadań praktycznych,
- niektóre aspekty eco drivingu mające wpływ na koszty eksploatacji pojazdy.
Część praktyczna 2 godziny zajęć:
- Przygotowanie do jazdy (zajęcie odpowiedniej pozycji za kierownicą, ustawienia),
- Slalom zadaniem uczestnika jest pokonanie wyznaczonego slalomu bez najeżdżania na przeszkody (zadanie ma na celu wyćwiczyć właściwe operowanie kołem kierownicy),
- Hamowanie awaryjne z użyciem systemu ABS, ESP oraz bez systemu ABS, ESP (zadanie ma na celu wyćwiczyć prawidłową reakcję ruchową, czyli koordynację pracy rąk i nóg - kierownica oraz hamulec),
- Ćwiczenie prawidłowego i szybkiego reagowania na zjawisko nadsterowności/podsterowności (zadanie ma na celu panowania nad samochodem podczas wystąpienia ww. zjawiska),
- Omijanie niespodziewanej przeszkody z użyciem kurtyn wodnych (utrzymanie wyznaczonego toru jazdy),
- Zademonstrowanie wykorzystania urządzenia destabilizującego tor jazdy tzw. (szarpak).
Osoba szkolona otrzymuje certyfikat o ukończeniu szkolenia
Do pobrania - wniosek o przystapienie do szkolenia